Neem direct contact met ons op voor een offerte via 0800 2600 100  of mail ons

Veelgestelde vragen

Bestaande klanten

  • Hoe weet ik wanneer ons volgende servicebezoek staat ingepland?
  • Ik heb een bestelling bij geplaatst en wil graag weten wanneer de levering en installatie zal plaatsvinden.
  • Ik heb een vraag over een factuur. Met wie moet ik contact opnemen?
  • Ik heb een vraag over de conditie van onze interieurbeplanting. Met wie neem ik contact op?
  • Ik wil graag een verhuizing doorgeven.

Ik heb een vraag over een factuur. Met wie moet ik contact opnemen?

U kunt contact opnemen met uw dedicated customercare team. Heeft u deze gegevens niet tot uw beschikking dan kunt u contact met ons opnemen via het centrale telefoonnummer 0800 2600 100 of een email sturen, zodat we u verder kunnen helpen.

Ik heb een bestelling bij geplaatst en wil graag weten wanneer de levering en installatie zal plaatsvinden.

U kunt contact opnemen met uw dedicated customercare team. Heeft u deze gegevens niet tot uw beschikking dan kunt u contact met ons opnemen via het centrale telefoonnummer 0800 2600 100 of een email sturen, zodat we u verder kunnen helpen.

Hoe weet ik wanneer ons volgende servicebezoek staat ingepland?

U kunt contact opnemen met uw dedicated customercare team. Heeft u deze gegevens niet tot uw beschikking dan kunt u contact met ons opnemen via het centrale telefoonnummer 0800 2600 100 of een email sturen, zodat we u verder kunnen helpen.

Ik heb een vraag over de conditie van onze interieurbeplanting. Met wie neem ik contact op?

Om een goede inschatting te maken van de situatie en uw vraag te kunnen beantwoorden kunt u contact opnemen met uw dedicated customercare team. Heeft u deze gegevens niet tot uw beschikking dan kunt u contact met ons opnemen via het centrale telefoonnummer 0800 2600 100 of een email sturen, zodat we u verder kunnen helpen.

Ik wil graag een verhuizing doorgeven

Als u gaat verhuizen geeft u dit dan tijdig aan ons door. Wij denken graag met u mee en zorgen ervoor dat alles na de verhuizing weer loopt zoals u gewend bent. U kunt contact opnemen met uw dedicated customercare team. Heeft u deze gegevens niet tot uw beschikking dan kunt u contact met ons opnemen via het centrale telefoonnummer 0800 2600 100 of een email sturen, zodat we u verder kunnen helpen.

Nieuwe klanten

  • Welke producten en diensten biedt Ambius?
  • Wij zijn een kleine organisatie die geïnteresseerd is in interieurbeplanting. Kan ik daarvoor ook bij Ambius terecht?
  • Ik zou graag een afspraak maken met een van de Ambius adviseurs om interieurbeplanting en sfeerbeleving voor mijn organisatie te bespreken. Hoe neem ik contact op?
  • Ik ben geïnteresseerd in kerstdecoraties. Wat is de prijsstelling en hoe kan ik een order plaatsen?
  • Waarom kan ik niet alle prijzen van jullie producten en diensten op de website vinden?
  • Welke dienstverlening levert Ambius?

Welke producten en diensten biedt Ambius?

Wij willen de leef- en werkomgevingen van zoveel mogelijk mensen vergroenen. Wij zijn ervan overtuigd dat iedereen zich beter voelt en beter presteert in een omgeving waar planten groeien en bloeien. Met onze groene diensten voegen wij kwaliteit toe aan iedere ruimte. Ambius is dé specialist op het gebied van interieurbeplanting en verticaal groen. Naast de reguliere interieurbeplanting leveren wij ook geurbeleving, buitenbeplanting, kerstdecoraties en mos, verse bloemen en fruit. Met Ambius haalt u weldaad en gezondheid in huis. Neem een kijkje in onze online gallerij om inspiratie op te doen.

Wij zijn een kleine organisatie die geïnteresseerd is in interieurbeplanting. Kan ik daarvoor ook bij Ambius terecht?

Uiteraard! We hebben een zeer divers klantportfolio, die varieert van kleine kantoren tot grote multinationals, scholen, hotels, winkelcentra etc.. We kunnen alles verzorgen en onderhouden, van een enkele plant op een kantoor tot grote bomen in een atrium. We denken graag met u mee over de mogelijkheden.

Ik zou graag een afspraak maken met een van de Ambius adviseurs om interieurbeplanting en sfeerbeleving voor mijn organisatie te bespreken. Hoe neem ik contact op?

U kunt contact opnemen met ons via het centrale telefoonnummer 0800 2600 100 of een email sturen. We zorgen ervoor dat de Ambius adviseur uit u regio met u de mogelijkheden komt bespreken.

Ik ben geïnteresseerd in kerstdecoraties. Wat is de prijsstelling en hoe kan ik een order plaatsen?

U kunt via onze webshop [link webshop.ambius.nl] direct onze kerstdecoraties bekijken en bestellen. Wilt u graag nog wat meer inspiratie opdoen, bekijk dan de kerstbrochure

Waarom kan ik niet alle prijzen van jullie producten en diensten op de website vinden?

De reden is heel simpel. Onze producten en diensten zijn veelal samengesteld op maat. Als het gaat om interieurbeplanting dan is de prijs afhankelijk van de plantenbak die u kiest, de kleur en afwerking, de plant, de verzorging. Onze adviseurs denken met u mee om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met zowel het ontwerp als de kosten. Voor elk budget hebben wij een passend voorstel.

Welke dienstverlening levert Ambius?

Ambius is een wereldwijde organisatie, met een lokale kracht door onze landelijke dekking. We bieden niet alleen oplossingen om de zakelijke omgeving te verbeteren, maar ook openbare ruimtes, educatieve instellingen of de zorg behoren tot onze klanten. De service die we bieden is ongeëvenaard en wereldwijd van hoog niveau.

Onze servicemedewerkers zijn stuk voor stuk gecertificeerde vakmensen. Hierdoor zorgen zij ervoor dat uw beplanting er perfect uitziet en in goede conditie blijft. Met grondige inspecties tijdens onze servicebezoeken waarborgen wij continu de kwaliteit van onze producten.