Geurbeleving bij Fame

Vandaag opent Media Markt Amsterdam Centrum haar deuren met Fame in haar kelder. Fame is een begrip voor muziekliefhebbers uit Amsterdam en daarbuiten en beschikte over een zeer breed assortiment. Regelmatig vonden er signeersessies plaats met bekende artiesten. Om deze redenen is de keuze van Media Markt om Fame over te nemen, een logische.

“Winkelbeleving en service zijn voor Media Markt belangrijke pijlers. Door het enorme assortiment dat ontstaat, kan het zomaar zijn dat je verrast wordt met een vondst, geattendeerd wordt op een muziekpareltje of nieuwe muziek of films ontdekt in de winkel. Of dat je er je favoriete artiest ontmoet bij een signeersessie,” zegt Barry van Ruiven, directeur Media Markt Nederland.

En dat winkelbeleving een belangrijke pijler is voor Media Markt blijkt wel uit het feit dat Media Markt Amsterdam Centrum volledig word begeurd door Premium Scenting van Ambius. Na veelvuldig overleg met de Vestiging Directeur, Ricardo van Dijk, is de geur collectie samengesteld. Op elke afdeling is er een geur geplaatst die past bij de soort producten en die samen met alle andere componenten van Media Markt zorgen voor maximaal winkelgenot. Want uiteindelijk draait het daarom, winkelgenot. Een gast moet zich fijn voelen, pas dan zal de gast een klant worden.

Met de toevoeging van Geurbeleving, Premium Scenting van Ambius is Media Markt het eerste elektronica bedrijf wat alle zintuigen gebruikt om hun gast tot klant te maken. Zeer onderscheidend en innovatief.

 

Leave a Reply